Tisdag.

Hej !
Dagen va azm .

på morgon så hade vi Hk .

Jag , sara och emelie gjorde kladdkaka & muffins
kladdkakan vart bra med muffinsarna smakade BARA ägg.
inte gott. 

Sen typ 10:40 hade vi skolfoto -.-
ser helt cepe ut på kortet.

sen hade vi också enskilda kort det vart lite bättre :)
fast man måsta typ le med tänderna  annars fick man typ inte välja vilket kort man ville ha ..
jävla kärring.

Sen efter det hade vi so sen engelska men jag cyklade hem med peah för att jag skulle hämta en film till movie-week det blev iallafall ( it's a boy girl thing )



iallafall när jag kom hem med peah hade mamma redan köpt en klänning som jag ska ha på pappas bröllop
han förde över pengar för jag skulle köpa en klänning och skor.
och resten av det det blev ttyp 600 kvar ska jag köpa löshår för  :)




Sen stack jag och sara till ica.
sen drog vi hem till mejj och packade
ska sova hos sara inatt.


 fast vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0