söndag , sara

hej bloggen!

dagen har varit bra fakitst även fast det är söndag.

iallfall så kom sara halv 1 typ .
då stack vi ner i skogen med mats fyrhjuligt hahaha hon vart full med lera redan då.

sen stack vi hem till henne och åt och hämtade hennes crosshjälm och ombyte till sen.

hahaha sen stack vi ner i skogen igen och vi typ vart full med lera båda två heltäckta me lera O;
och fyrhjulingen ni skulle sett den.
och vi typ fastna mitt i en bäck som vi körde ner i , så sara måsta butta på hahh hon fick lite lera i ansiktet då tror jag :)
 sen så måsta vi skölja av den med vattenslangen och det gick ju som det gick asså ..


sen så hoppa jag in i duschen och sara satt och spela GTA :)
sen stack hon hem.

och imorgon är det träning och då ska sara med !


men nu ska jag lägga mej och kolla på wipeout och ballar av stål

bloggar imorrn PUSS'n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0