Friiidag

Halloj

vaknade ganska tidigt idag för att det typ ösregna O;
det låter som fan från mitt rum meh ju .

och idag så var det nån liten jävel som hacka sig in i min dator O;
men jag typ slängde ut han med mitt superantivirus (y)
tack pappa!

Sen så har jag inte gjort så mkt eller jo följde med mamma till stan idag en stund för hon skulle köpa massa skit på nån plantaffär så hon var där inne i typ 8937593793 timmar sen har jag inte gjort så mkt annat idag ..


och ikv så ska jag nog ladda hem nåra filmer som jag kan ligga och kolla på när det regnar  :)
hoppas det inte åskar så rå för då kan jag ju inte ha el heller ;)


men nu ska jag göra massa annat PuSs! 

!



jag & min kisse justnu! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0