Midsommarn

Tjeeeeeeena.

tänkte berätta lite mer om min midsommar som kanske inte blev som alla andras.

Midsommar

Vid tio kom Nadja för vi skulla till hagmyren.
och där var det nå trav jag  heja på 7an kickjoc hahah.
Sen åkte vi till öb för jag skulle köpa hårinpackning .
Och åkte vi hem för vi skulle släppa ut min Luki (L)
och mamma skulle hämta maten och jag skulle hämta min cola ur frysen.
Vi åkte vidare till ankarmon.
Och jag och nadja hyrde en stuga.
Ingela och Jim kom. Och cicci och tobbe och ägget.
Sen blev det b-råk och cicci va jätteledsen mamma va arg och mats full.
Vid 3 gick jag och nadja ner till stranden och satte oss.
efter 10min gick vi upp igen och la oss.

  

 kvickjoc 

Lördag

Vi klev upp vid halv 11 och åt frukost sen gick vi och duscha för vi skulle te jervsö marknad.
vi köpte munkar och playboy navelpiercing.



 playyboy

 ankarmon 3 på natten

Puss


Kommentarer
Postat av: Maliiin.

playboy? x')

2010-07-09 @ 21:01:31
URL: http://annamaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0