Dagen

Hejhej 
 
vi halv 1 kom sara och vi gjorde lite allt möjligt
fick nagellack , cola , smink .
och av peah fick ja en ROS gullig hone !
och agnes va me på saras men fick en cola av henne me :)
Vi satt i min soffa och träningdes för vi ...
sen drog sara hem en stund och sen på byn och´jag åkte in tie stan me cicci och tobbe och köpte kinamat mysigt va? ;)

senså kom sara och hämta mig och vi stack ner till ok och köpte en varsin stor cola sen hem te henne och packa och nu sitter vi här och spelar :)

och imorgon blire nog sara ! <3


Hadegöttans Puss!



Kommentarer
Postat av: peah

tehe,visst är jag :D<3

2010-06-16 @ 21:03:12
URL: http://peahtakinover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0