Bowling

Tjeeeena

Dagen igår

Först städade vi skåpen sen åkte vi tjejer in till stan med 09.52 vi gick på donken och sen gick vi överallt bland annat till glysis ett antal gånger, och till broman och till ullsäter? stavning
Vi tjejer skulle bowla + sebbz och patric
och killarna eller dom flesta skulle köra gocart.
Sen vi 2 gick vi till bowlingen.
fritschoff tröttna så hon hoppa ur.
det va bara vi av alla banor som hade staket?  haha sämst
iallfall så gick det bra för mig ända tills mitt klot fasta mellan staketet och rännan så jag gick där och vingla ett tag!
sen gick vi på stan en stund sen stack jag och ramos och tog bussen hem.
Jag bytte om snabbt och sen kom sara och fixade löshåret
sara skjusa mig till rebecka och jag gick eller cyklade me hon.
åh hata dendär äckelgubben på OK.
jaja det ffinns massa och berätta men jag orker inte
 
bilder från kungen!

   

  
 

wiihooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0