update från västkusten

Halloj!

Pappa väckte mig imorse 20 minuter innan vi skulle ut och äta lunch!
fy va sur jag blev!
men jag skyndade mig och duscha sminka mig o så , åt en skaldjurstallrik :)
det finns bara det här på västkusten.

Vi gick runt lite såg dom äckliga maneterna oxa ! fyfan
vi gick till lokalen där pappa o linn ska vara i efter bröllopet!
jag fick vara häs där me ella och astrid!

Sen gick vi upp på torget och jag köpte ett gigantisk halsband med hello kitty på :D
loveit

Och när vi kom hem lekte jag med småflickorna, vi gunga o så
och nu har jag krånglat lite med en klänning som ella och astrid ska ha på sig , jag har fått ansvar för att göra en knut där bak , och då får jag till en knut sen måste jag ta ur den för att se om jag kan den men då blir det fel osv!
O imorgon ska vi på havsakvariet
mke bilder då kan ja säga!

Men hörs imorgon då

bilder från idag

 
  bild på far min å halsbandet :) <3


Kram på er !
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0