LyseKil

Hejhej!

Åkte från hudik idag vid 11 mot lysekil!
helvete va långt det ska vara?!

iallfall så stannade vi o åt i gävlebro , sen for vi igen , och sen stanna vi för farfar skulle tanka och då gick vi på mcdonalds och köpte cola (y)

Och nu är vi framme , 100 mil , 11 timmar har jag åkt bil idag.

men det är ganska skönt o komma bort från hudik ett tag faktist.
här i västkusten så är det ingen som vet vem jag är, så slipper tänkta på hur jag ser ut hela tiden.
men här kan man ju inte bada iår.. det kryllar av brännmaneter stora som fan!
ska knäppa kort på en imorgon när jag går ner te hamnen fyfan!

Och imorgon kommer johanna, jag vet inte vad vi skulle göra faktist .. åka upp till landet / bergen?!...
vi får väl se .
Men johanna trodde vi skulle komma imorgon för farfar brukar få ont i knäna så vi hade tänkt sova över på hotell , men farfar sa att han skulle brassa på han hela vägen minsann xd aa ingen vet

Så nu ligger jag i rummet där jag ska sova nu i veckan o mmyser , fast det e typ iskallt i rummet menmen !

oh shit min cola ligger i frysen damn!

aja lite bilder kommer från bilresan nu!

 i det stora huset sover pappa linn o ella o astrid i huset på kanten där sover ja fia per farmor farfar :)

 myroom!

 
I love you. (L)

nu ska jag lägga mig innan farmor blir tokig!
NATTI hörs imorgon!
sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0