It's raining

HEJHEJ!

Imorgon vid 11 sticker jag moot göteborg
Åker med Farmor o farfar ner dit.

åå va ja längtar justnu!

Blir Lisebergg o bröllop o johanna såklart!

Har stressat som en dåre nu o städat och tvättattvättat både igår o idag!

Men nu har jag tid att sitta o lata mig en heeeel dag enda tills kvällen så jag måste packa!

myyyycket bilder kommer kan ja lova!
tar me mig datorn dit, johanna har säkert internet annars kan ja nog sno från nån annan! ;-)

Och justnu reegnar det och det blir man deprimerad av så sitter o kollar på 
Bewitched  Loove that movie!
och förresten saknar jag min
sarakring 
aslängesen juh :(  





Hörs ikv eller när ja har komme fram te gbg !

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0