Gårdagen på havets hus / hos gun och olle

HojHoj!

Tänkte berätta om gårdagen , hann inte blogga igår kom hem sent.

gårdagen

Pappa väckte mig vid typ 10 för vi skulle på nåt ställe som hette Havets hus! och det va massa fiskar och hajar tillome krokodiler , i ett labratorium fick man känna på djuren , bland annat stoppa jag in handen i en hummer mun!
äckligäckligt.
Vi va även hos gun och olle och fika och åt middag , jag satt mest o kolla på teven (a'
Sen runt halv 12 åkte vi hem och jag satte igång en film sen sova!


 ser ni brännmaneten?

 vanlig manet  nå idioter som tänkte dyka och gosa med brännmaterna
 shark
 nå annat äckligt
  rocka nån annan ful sak
 gun o olle har fiskar i trädgårn  och astrid försöker fiska upp dom
 (a'

vill försvinna och aldrig komma tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0